Atenție! S-a găsit infractorul!

marketing tips

Marketingul constă în găsirea mixului perfect!

LxCVxMxVxF=Profit (Leads-Conversie-Marja-Bon Mediu- Frecventa)

Leads

Leads reprezintă numărul de vizitatori ai site-ului tău și numărul de persoane pe care le poți contacta. Site-ul tău trebuie să fie atractiv și informativ pentru a obține mai multe lead-uri.

Dacă vinzi un produs, încearcă să ai o pagină de destinație care să ofere un stimulent pentru ca oamenii să se înscrie la un buletin informativ sau să descarce un ebook.

Conversia

Conversia reprezintă numărul de lead-uri care se transformă în clienți. Ai nevoie de conținut de înaltă calitate pe site-ul tău pentru a converti vizitatorii în clienți. De asemenea, ai nevoie de un call-to-action bun pe site-ul tău.

Când cineva îți vizitează site-ul, ce dorești să facă? Vrei să se aboneze la buletinul tău informativ? Vrei să cumpere ceva? Vrei să se înscrie pentru un test gratuit? Orice ar fi, asigură-te că există o direcție clară cu privire la modul în care ar trebui să acționeze în continuare, astfel încât să nu existe confuzie cu privire la ceea ce ar trebui să facă în continuare.

Marjă

Marja reprezintă câți bani obții din fiecare vânzare după ce toate cheltuielile au fost plătite din profitul generat de modelul tău de afaceri. De exemplu, dacă vinzi un produs de 100 de dolari cu o marjă de 70% și vinzi 100 de unități pe lună, atunci profitul tău. va fi de 70 x 100 = 7000 de dolari pe lună, fără a include altele.

Bon Mediu

Valoarea medie a comenzii și dimensiunea medie a cuponului

Cele mai multe companii de comerț electronic încearcă să își crească valoarea medie a comenzilor (AOV). . Această cifră poate fi calculată analizând veniturile totale împărțite la numărul de comenzi. De exemplu: 10.000 $ / 400 de comenzi = 25 $ pe comandă.

Cupoanele stimulează vânzările; cu toate acestea, ele pot afecta, de asemenea, AOV dacă sunt utilizate în mod necorespunzător sau excesiv din cauza riscurilor legate de reduceri (de exemplu, reduceri prea mari sau oferirea de prea multe reduceri).

Reducerile prea mari pot duce la pierderea marjei sau la canibalizarea altor produse/servicii din magazinul tău. – ambele te vor afecta în mod negativ.

Frecvența

Cât de des se întoarce un cumpărător să cumpere de la tine?

Răspunsul este simplu: clienții repetați. Cu cât mai mulți cumpărători se întorc și cumpără de la tine, cu atât mai bună va fi afacerea ta. Clienții repetați aduc mai mulți bani și ajută la construirea unei relații pe termen lung cu aceștia.

Dar cum obții clienți repetați?

O modalitate este să oferi un serviciu excelent pentru clienți. Dacă îți faci clienții fericiți, aceștia vor dori să se întoarcă și să cumpere din nou de la tine. O altă modalitate este să oferi reduceri sau promoții celor care au cumpărat deja de la tine.

Acest lucru face mai ușor pentru persoanele care au încercat deja produsul sau serviciul tău să se întoarcă pentru a doua oară fără a fi nevoit să plătească din nou prețul întreg.