Facebook Ads Avantaje și dezavantaje #2 epic blog happy

Avantaje și dezavantaje Facebook Ads

Salutare! Există dezavantaje Facebook Ads?

Dacă în blogul de săptămâna trecută am vorbit despre marketing și de ce să facem publicitate, azi avem un subiect la fel de bine căutat de către antreprenori, avantaje și dezavantaje Facebook Ads.

Știm bine că orice lucru are și avantaje și dezavantaje.

Depinde de noi cum alegem sa vedem avantajele și dezavantajele.

Ai ghicit!

Azi o să vorbim despre avantajele și dezavantajele Facebook Ads, care o să te ajute să îți clarifici gândurile cu privire la promovare pe Facebook Ads, chiar și Instagram Ads, pentru că sunt sub aceeași platformă.

Avantajele sunt multe, dar aici o să lăsăm doar avantajele cele mai importante și relevante. Dacă deja faci promovare pe Facebook Ads /Instagram Ads știi deja avantajele, știi la fel de bine și dezavantajele și știi exact cum sa acționezi.

Ads

Dar, să începem!

Primul avantaj mare pe care îl ai este faptul că îți poți crește afacerea ajungând la o audiență foarte mare(local, național și internațional).

Ce înseamnă asta?

Înseamnă faptul că tu poți face reclamă pornind de la o stradă, un sat/localitate, până la orașe mari, precum și ieșirea în afara țării, adică internațional. Mai pe scurt, dacă vrei să faci promovare în orice altă țară decât România poți face asta.

Al doilea mare avantaj este faptul că poți controla în totalitate bugetul pus la bătaie. Dacă o campanie nu merge atât de bine pe cât consideri atunci poți să o oprești. În schimb, dacă o campanie merge foarte bine poți crește bugetul.

Alte avantaje ar fi că poți atrage clienți noi, poți ajunge la oameni care au cea mai mare posibilitate să îți fie clienți. La fel de bine, te ajută să ții legătura cu clienții mai ușor, convertești mai ușor și mai mult, te poți bucura de mai multă vizibilitate, poți testa diferite campanii să vezi care funcționează și care nu.

Unul dintre marile avantaje este faptul că îți vezi exact care este ROI-ul (Return on Investment). Ce este ROI? Este procentul din investiție care se întoarce spre tine. Formula după care se calculează ROI-ul este (câștig – costuri) /investiție. Mai exact, ROI îți arată cât de profitabilă este o investiție. Un ultim avantaj este și faptul că ai costuri mai scăzute față de alte canale, la fel de bine te poate scăpa și de o colaborare cu anumiți influenceri. Lista cu avantaje este mai lungă, dar noi, echipa AdsWay considerăm că acestea ar fi cele mai relevante pentru tine. După ce o să începi promovarea o să le detectezi tu singur pe celelalte.

Cred că acum este momentul să vorbim și despre dezavantajele promovări Facebook Ads.

Nu te speria, nu sunt multe și nu sunt un obstacol în calea afacerii tale.

După ce o să citești și dezavantajele, o să fii și mai convins că dacă vrei să vinzi trebuie să te promovezi.

Un prim dezavantaj ar fi timpul în care ajungi să acumulezi informații despre cum funcționează promovarea pe Facebook, asta în cazul în care nu prea ești obișnuit cu platforma sau ești începător în domeniu. Așadar, timpul este cel care te-ar dezavantaja în cazul în care nu ești familiar cu platforma, dar la fel de bine poate fi un dezavantaj și faptul că dacă nu știi și ești începător, promovarea poate fi costisitoare, asta însemnând că dacă nu setezi campaniile bine, și bugetul tău are de suferit.

Dacă nu știi unde să te uiți, cum sa iei decizii dacă o campanie e bună sau nu, atunci normal ca pierzi parte din buget. Aceste 2 dezavantaje sunt cele mai importante din punctul nostru de vedere. Noi recomandăm în cazul în care decizi să te promovezi să apelezi la specialiști în promovare.

De ce recomandăm asta?

Pentru că asta îți poate salva bugetul și te ajută să convertești mai mult. Până la urmă, noi antreprenorii nu le putem ști pe toate. De asta există servicii care te scapă de ceea ce nu știi sau nu te atrage.

Acum că ai vazut avantajele și dezavantajele promovării Facebook Ads, suntem siguri că o să pui în balanță cele două și apoi o să iei decizia cea mai bună pentru tine.

În cazul în care ai decis și vrei să te promovezi, te așteptăm cu drag aici să ne contactezi și să începem colaborarea cu tine.

Vrem tot ce e mai bun pentru tine și de aceea încercăm să facem blogurile cât mai ușoare pentru tine. Ne punem mereu întrebarea “Ce înțeleg eu de aici? Am înțeles ceva? Oare omul din fața noastră o să înțeleagă ceea ce vrem noi să spunem? “.

Și atunci începem să scriem ca și cum ne-ar fi plăcut nouă să citim la începuturile AdsWay un blog. Acestea fiind spuse, sperăm că acest blog o să te ajute și să devii un marketer bun.

Dacă vrei să ne sugerezi o idee de blog, sau un subiect care te interesează te rugăm să ne contactezi aici și apoi echipa AdsWay se apucă de treabă. Îți dorim multe campanii de succes și cât mai multe conversii!

Nu uitați să ne urmăriți pe Facebook și Instagram!