#1 Ce treabă are sărutul cu contentul?

content

Nu poți săruta o fată dacă nu poți vorbi cu ea. Content = Sărut

Ce treabă are asta cu contentul? Păi are, și încă câte…

Vezi o fată. Îți place. Chiar mult de tot. Ce faci?

O săruți direct sau întâi intri în vorbă cu ea?

Cred că totuși alegi să intri în vorbă cu ea, în caz contrar cresc șansele de a primi o palmă…și bye bye șansa de a o cunoaște…hahaha..

Și uite așa, șansele tale de a ajunge la acea întâlnire sunt practic zero.

Ei, tot așa și în marketing, nu poți vinde fără să ai întâi o interacțiune cu potențialii clienți, indiferent că oferi servicii sau vinzi un anumit produs.

Înainte trebuie să-i familiarizezi cu ceea ce tu oferi, iar apoi, după ce ai ”încălzit” publicul  poți să începi procesul de vânzare a produselor/serviciilor tale, precum și etapa de fidelizare.

Dar cum faci toate astea?

Răspunsul e atât de simplu! 

Conținutul este răspunsul! Indiferent că este scris sau video, contează să fie un conținut de calitate!

Toată lumea știe că conținutul este rege, dar de ce este atât de important în marketing? Fără conținut nu poți vinde. Fără un conținut de calitate, specific industriei și publicului tău, afacerea ta nu-și va atinge niciodată potențialul maxim.

Cum vei reuși să transmiți mesajul fără ajutorul conținutului? Nu poți vinde în mod semnificativ fără un text bine scris, așa că conținutul este important în marketing din mai multe motive. 

Deci, ce este atât de important la el? 

Conținutul de calitate atrage traficul și crește conversiile, randamentele și ROI.

În primul rând, este o oportunitate pentru tine de a te implica cu potențialii clienți prin intermediul scrisului, lucru cu care ne simțim cu toții destul de confortabil. Și în al doilea rând, atunci când scrii conținut, îi va ajuta pe oameni să afle mai multe despre ceea ce faci și la ce valoare se pot aștepta dacă lucrează cu tine sau cumpără de la tine.

În lumea digitală de astăzi, există multe modalități de a crea și de a livra conținut! De la scris, la video, ai nevoie de un conținut de calitate care să fie relevant pentru a-ți transmite mesajul.

Un conținut atractiv, distractiv și informativ este cel mai important instrument al unei strategii de marketing de succes. Fără un produs de calitate, este dificil să convingi publicul să cumpere ceva. Atrage oamenii în procesul de vânzare, oferindu-le informații care fac ca brandul tău să fie personal și relevant pentru viața lor.

Conținutul de calitate este una dintre cele mai bune modalități de a îmbunătăți ratele de răspuns și de a genera un impact pozitiv asupra ratelor de conversie.

Dacă încă mai citești asta, bravo. Am crezut că ai adormit acum 4 paragrafe. Ei bine, sper că ți-a plăcut această postare, și, sper că te-a ajutat câtuși de puțin! 

Am plecat rapid să scriu următorul text, pentru data viitoare!

See you!?