Salutare, Florin aici, CEO AdsWay. Mă bucur să iți scriu din nou și să te pot ajuta cu noi informații ce iți pot fi de folos în Business-ul tău.
Azi am să iți scriu despre Facebook pixel ,ce este acesta și cum te poate ajuta în afacerea ta.
Cum funcționează Facebook Pixel în site-ul tău?
Când cineva iți vizitează site-ul și realizează o acțiune: vizitează un produs anume, adaugă în coș, inițiază achiziționarea acelui produs sau achiziționează produsul, toate aceste date vor fi stocate de acest pixel.
Poate te întrebi ce este mai exact acest Facebook Pixel. Mai pe înțelesul tuturor, este un cod ce se instalează pe site-ul tău pentru a colecta datele clienților. Este un cod care te ajuta să afli detalii despre traficul de pe website-ul tău, și te ajută foarte mult la optimizarea campaniilor, fară de care nu ai putea face anumite Retargetari pe baza datelor acumulate.
Prin urmare,dacă nu ai instalat un pixel pe website-ul tău este ca și cum ai fi legat la ochi și nu ai ști nimic din ce se întâmplă pe website-ul tău.
Și aici nu mă refer la datele din Google Analytics, unde poți să analizezi traficul și să vezi ce s-a întâmplat pe website-ul tău. Pixelul te va ajuta în retargetarea acelor oameni, ceea ce îl face un tool de nelispsit de pe site-ul tău web.
Pixelul învață absolut totul despre clienții tăi, și pe baza acestor date, tu vei putea creea campanii cu un anumit scop, de exemplu: dorești să creezi o campanie specială pentru oameni ce sunt pregătiți să achiziționeze anumite produse, pixelul pe baza datelor anterioare a început să iți cunoască publicul, și să știe cum interacționează cu produsele tale, în funcție de asta, el va arăta reclama exact acelor persoane care sunt pregățiți să cumpere de pe website-ul tău.
Următorul pas, vei putea creea audiente personalizate pe baza datelor, să arați o a doua reclamă tuturor celor care au făcut o anumită acțiune pe website-ul tău.
Și cel mai important dar deloc de neglijat sunt audiențele LLA, cele mai puternice audiențe care pot există și sunt puse la dispoziție de Facebook. În Romania, numite și audientele asemănătoare, LLA sunt suficient de inteligente să iți găsească public asemănător cu publicul dorit de tine, fară să mai creezi campanii pe bază de interese, se folosesc tot timpul în campanii TOF (campanii pentru publicul rece).
Vei avea un ROAS extrem de profitabil datorită acestor audiențe LLA, dar să nu uităm de Retargeting, se poate vedea o diferență uriașa în ROAS față de campaniile pentru audiențele reci.
Bineînțeles, în ultimul timp sunt anumite probleme datorită IOS 14, pixelul nu mai poate înregistra la fel de precis anumite date, dar în Blogul anterior ți-am scris ce anume trebuie să faci pentru a evita toate aceste probleme și a putea trece cu bine peste această etapă din Business-ul tău.