Salutare, aici echipa AdsWay, ne bucurăm că am primit multe feedback-uri pozitive de la voi, ceea ce ne ambiționează și mai mult în a-ți aduce materiale de citit din ce în ce mai atractive și care să te ajute in afacerea ta.
Așadar, azi ne-am propus sa vorbim despre cum sa scrii cele mai bune reclame de pe Facebook. Când vine vorba sa atragi clienți, există anumite strategii care să te ajute să scrii cele mai bune reclame pe Facebook și Instagram.
- Adresează-te unei persoane, nu unui grup.
Când vrei să vinzi online trebuie să știi că este mult mai indicat să te adresezi unei singure persoane. Deși te tentează să scrii ca și cum ai vorbi unui grup, unui public mai larg, poate chiar conferințe, acest lucru este mai puțin indicat. Trebuie să te concentrezi asupra unei singure persoane pentru că pe persoana respectivă trebuie să o convingi să cumpere.
2-Textul reclamei trebuie să fie potrivit imaginii.
Trebuie să te asiguri că textul reclamei este potrivit cu fotografia sau video-ul. Dacă textul reclamei nu este compatibil cu imaginea, utilizatorii o să fie nedumeriți și se vor întreba care este cu adevărat anunțul. Aceste nereguli se întâmplă de obicei companiilor care nu au multe imagini/video-uri la îndemână. Ca să iți pui in valoare Ad-ul poți downloada gratis fotografii de pe Pixabay.com și Unsplash.com
Atenție, nu poți folosi imagini fără drept de autor.
- Este indicat să ai un singur call-to-action.
Majoritatea reclamelor Facebook au un obiectiv clar, indiferent că vrei să crești un brand sau să vinzi un produs. De aceea, orice reclamă bine făcută trebuie să aibă un buton call-to-action, ca utilizatorii să știe unde să dea click.
- Nu scrie ad-uri lungi și fără rost.
Cu toții știm că lumea este foarte ocupată în ziua de azi, așa că trebuie să știi ca ad-urile tale trebuie să fie scurte și la obiect. Bineînțeles că vrei sa vinzi un produs și trebuie să explici produsul, avantajele acestuia, cum îl poate ajuta pe consumator, de aceea, aici trebuie să îți pui toată concentrarea pe textul reclamei ca să fie cât mai concis și cât se poate de clar.
Acestea sunt cele 3 mari recomandări cu privire la textul reclamei pe Facebook. Așteptăm vești de la tine daca a funcționat in cazul tău, sau de ce nu, ce ai mai descoperit între timp și funcționează si mai bine. Dacă ai întrebări sau nelămuriri echipa AdsWay te așteaptă să ne contactezi aici.