De ce să nu mai folosești Boost Post!

Salut, Florin aici, CEO AdsWay, mă bucur că ai ajuns pe această pagină, înseamnă că te-ai săturat să arzi banii pe Boost post. Astăzi am să îți povestesc de ce să nu mai folosești Boost post, pentru a nu-ți irosi banii și timpul cu acest tool.

Boost post, este cea mai ușoară metodă de a face publicitate pe Facebook, este ușor și la îndemână, vezi butonul “Promovează“ la fiecare postare care a avut un impact mai mare asupra publicului tău.

De aici vine ideea, de a da boost, fiecărei postări pe  care Facebook o recomandă  ca fiind una dintre cele mai bune postări pentru promovare. Nu înseamnă că daca Facebook recomandă  acea postare o să ai “succes “.

Depinde foarte mult ce așteptări ai pentru un boost post, dar tot ce pot să îți spun este că, fără o strategie de marketing în spate, Boost post este doar o pierdere de timp și de bani.

Nu poți să ai așteptări mari  de la o simplă apăsare de buton, stabilirea unui buget, alegerea publicului și publicarea reclamei. Dacă ar fi așa de simplu toți ar fi milionari peste noapte.

Limitările folosirii opțiunii Boost post sunt multiple, de la limitarea creării audiențelor personalizate, la numărul de litere scris, până la retargetarea publicului. Nu poți folosi nici audiențele LLA, care știm foarte bine că sunt cele mai puternice audiențe ce pot fi folosite pentru afacerea ta.

Dacă dorești să ajungi să folosești opțiuni mai avansate, puse la dispoziție de Facebook, atunci recomandarea mea este, să îți creezi un Business Manager, și să folosești Ads Manager ca și tool de promovare a afacerii tale.

De ce ? Simplu, gândește-te că un vizitator intră pe website-ul sau pagina ta de Facebook. Datorită inteligenței Facebook, vei avea posibilitatea de a retargeta acești vizitatori , și vei avea posibilitatea să le areți o a doua reclamă. Sună bine, nu? Cum ar fi ca un vizitator care  a vizitat website-ul tău și nu a achiziționat de prima dată, să îți vadă și o a doua reclamă, unde tu îi reamintești de produsul vizualizat? Cu siguranță acel vizitator va fi foarte încântat, și vei ușura și procesul de achiziționare în același timp. Aici intervine Facebook Pixel, care este necesar să fie instalat pe website-ul tău.

Nu uita, este foarte important să pui mare accent pe partea creativă a reclamei, aici incluzând partea vizuală și textul reclamei.  Pașii pe care un vizitator îi face prima dată cand îți vede reclama în Feed-ul lui de Facebook sunt: 1. Vizualizarea imaginii 2. Citirea textului 3. Call to action (trece la acțiunea recomandată de tine în textul reclamei).

Mai jos am atașat o mică schiță unde se poate vedea diferența între Boost Post și o mică strategie de marketing.