Facebook si Google sunt doua canale de promovare total diferite, mai pe scurt, Google este locul unde clienții iți cauta produsul, iar pe Facebook este locul unde tu iți cauți clienții si le poti arata produsele tale.
Ca si mod de operare, Google este bazat pe cerere si oferta: Căutare => Cumpărare, in schimb cu Facebook iți cauți clienții si le poti arata produsele, ofertele tale sau noul brand lansat pe piața.
Facebook Ads ofera 1.6 miliarde de persoane care utilizeaza platforma lunar, marea diferenta consta in targetarea persoanelor in functie de sex, varsta, locatie si interese, prin care o agentie de publicitate poate arata reclama exact clientilor potriviti afacerii tale.
Prin Facebook poti targeta persoanele cu un video, o poza, un articol de blog, de aceea Facebook este atat de puternic. Poti arata audientei tale reclamele necesare pentru a-l converti in clientul tau fidel.
La intrebarea care platforma este mai buna, nu exista un raspuns, pentru ca sunt doua platforme complet diferite. Este benefica folosirea celor doua in paralel pentru optimizarea rezultatelor. (Pentru afaceri locale un impact mult mai mare va avea Facebook Ads, unde poti veni direct cu ofertele tale in fata audientei).