Facebook Ads este o modalitate rapidă și ușoară de a ajunge la clienți

Dacă abia începi să folosești reclamele pe Facebook, s-ar putea să te întrebi: "De ce ar trebui să investesc în reclame pe Facebook?"
Facebook are peste 2 miliarde de utilizatori activi lunar, ceea ce înseamnă că ai un public potențial uriaș la care să ajungi atunci când îți faci reclamă pe această platformă.
Îți poți prezenta produsele, serviciile și brandul tău unui public larg care este deja interesat de ceea ce ai de oferit.
În plus, mulți oameni folosesc Facebook ca sursă principală de știri și informații, așa că este foarte probabil să-ți vadă anunțul dacă doresc să afle mai multe despre ceea ce ai de oferit.
Anunțurile pe Facebook sunt, de asemenea, o modalitate eficientă de a fideliza clienții existenți, precum și de a atrage noi clienți pentru afacerea ta.
Poți crea campanii țintite care-ți vor permite să ajungi la grupuri specifice de persoane care ar putea fi interesate de ceea ce ai de oferit, fie că este vorba de interesele lor, de datele demografice sau de ambele!
De ce să investești in Facebook Ads?
Atragi noi clienți
Obții mai mulți clienți pentru afacerea ta prin promovarea acesteia prin intermediul anunțurilor Facebook. Poți viza potențialii clienți care sunt interesați să-ți cumpere produsele sau serviciile utilizând cuvinte-cheie specifice în textul anunțului.
De asemenea, poți promova reduceri și oferte speciale pe Facebook care vor atrage noi clienți către afacerea ta (de exemplu, 10% reducere la toate comenzile plasate în timpul weekend-ului Black Friday, produsul lunii, ofertă 1+1, etc).
Construiești loialitatea
Creează un grup de clienți loiali oferindu-le oferte exclusive, reduceri și promoții disponibile doar prin intermediul anunțurilor de pe Facebook (de exemplu, transport gratuit pentru toate comenzile de peste 100 de lei).
Pe lângă faptul că îi încurajează pe oameni să cumpere din nou de la tine, fidelizarea te va ajuta să câștigi clienți care vor face achiziții repetate de la tine.

Reclamele Facebook sunt accesibile
Publicitatea pe Facebook este una dintre cele mai accesibile modalități de a ajunge la publicul țintă online. Cu atât de multe formate de anunțuri diferite, vei găsi cu siguranță o opțiune care să se potrivească bugetului tău.
Anunțurile pe Facebook sunt direcționate
Poți alege exact cine îți vede anunțul prin targetarea persoanelor în funcție de vârstă, locație, interese și multe altele.
Acest lucru te ajută să te asiguri că mesajul tău ajunge doar la clienții care sunt cel mai probabil să fie interesați de el – ceea ce înseamnă mai puțin timp și bani pierduți!
Anunțurile Facebook sunt prietenoase cu dispozitivele mobile
Facebook a reușit să își transfere cu succes experiența desktop pe dispozitivele mobile, astfel încât utilizatorii se pot bucura de aceleași caracteristici indiferent dacă se află pe un dispozitiv desktop sau smartphone.
Acest lucru face ca oamenii să interacționeze mai ușor cu afacerea ta și să se implice în conținutul tău ori de câte ori doresc, de oriunde doresc – ceea ce este o veste excelentă pentru companiile care doresc să intre în contact cu noi clienți!

Încă te întrebi de ce ar trebui să investești în Facebook Ads?
Dacă până acum am vorbit despre motivele pentru care ar trebui sa investești în reclame pe Facebook, acum a venit rândul să afli beneficiile acestei acțiuni.
𝗖𝗮𝗿𝗲 𝘀𝘂𝗻𝘁 𝗯𝗲𝗻𝗲𝗳𝗶𝗰𝗶𝗶𝗹𝗲 𝗿𝗲𝗰𝗹𝗮𝗺𝗲𝗶 𝗽𝗲 𝗙𝗮𝗰𝗲𝗯𝗼𝗼𝗸?
Creșterea notorietății mărcii
Obții mai mult trafic pe site-ul tău
Stimulezi vânzările de la clienții existenți
Ajungi la clienți în News Feed
O mulțime de oameni folosesc Facebook Ads, dar nu toată lumea știe cum să folosească în mod eficient.
Dacă ești serios în ceea ce privește publicitatea ta, te vei uita la lucrurile care conduc la clicuri și conversii – și vei evita orice altceva.