Page likes
Salutare, Florin aici, CEO AdsWay. Astăzi am să iți scriu despre campaniile de Page Likes, și cum acestea îți pot crește notorietatea brand-ului și să îți aducă un public relevant în afacerea ta.
Campania de Page Likes. Multă lume nu o mai folosește sau crede că sunt doar bani aruncați pe reclamă fără să îți aducă prea multe rezultate, ceea ce este adevărat.
Campaniile de Page Likes pot fi bani aruncați pe fereastră dacă nu sunt optimizate ok și nu îți targetezi corect publicul țintă, dar chiar și așa fără a fi optimizate ok au un beneficiu major asupra business-ului tău, acela de a-ți creste notorietatea brandului.
Dar de ce să rămâi doar la un număr fictiv de like-uri, când poți să optimizezi totul ca la carte și să îți transformi persoanele care îți apreciază pagina în clienții tăi fideli? În special acum când Facebook face marea schimbare de la page likes la followers, da ai auzit bine, toți cei care au apreciat pagina ta și au ales să te și urmărească vor deveni urmăritorii paginii tale, like-urile vor dispărea, ceea ce este mult mai relevant pentru afacerea ta. Despre această schimbare de la page likes la followers poți citi aici un articol unde îți explic exact ce este și cum îți afectează afacerea ta.
Eu de fiecare dată când preiau un client nou, încerc să îi explic beneficiile acestor campanii și cum îi poate ajuta business-ul de la creșterea notorietății brand-ului până la transformarea lor în clienți fideli.
Mai jos am să îți las câteva capturi de ecran de la anumiți clienți ai noștri care au acceptat această propunere și au văzut schimbări radicale în afacerile lor.
De la afaceri online la afaceri locale, impactul like-urilor la pagina dau clientului un sentiment de siguranță și o notorietate a brandului aparte, cred că nu de puține ori ai văzut și tu reclame pe facebook de la un anumit website, care avea un produs cool de vânzare și ți-a atras atenția, iar atunci când ai intrat pe pagina lor de facebook și ai văzut că aveau în jur de 150 de like-uri ai stat pe gânduri și ai amânat cumpărarea produsului.
Exact asta se întâmplă de fiecare dată în mintea oricărui client, și este în regulă să se întâmple una ca asta, aceasta se numește asociere, asocierea like-urilor cu încrederea în brand.
Nu mai este suficient să ai un produs la vânzare, în 2021 trebuie să gândești pe termen lung pentru a construi un brand, deoarece competiția este din ce în ce mai acerbă și doar afacerile de lungă durată vor rezista pe piață. Încearcă să oferi mult content calitativ clienților tăi și să fii cât de transparent poți, nu ascunde nimic, fii focusat pe viziunea afacerii tale și oferă clienților tăi calitate nu cantitate.
Sfaturi de care ar trebui să ții cont inainte de construirea unui brand sau creșterea notorietății brand-ului: nu face campanii la întâmplare cărora să le dai drumul în piață doar de dragul de a aduna câteva like-uri la pagină, STOP, ia-ți timp, timpul necesar creării avatarului perfect, în baza acestui avatar încearcă să afli targetările corecte, pe urma creează campanii de page likes și creează ad-uri relevante publicului tău și o să vezi cum acei oameni care îți apreciază pagina o să iți poată deveni ușor clienți.
Pentru o afacere locală sunt la fel de puternice aceste campanii, o să vezi cum clienți noi o să înceapă să vină în locația ta, ceea ce s-a întâmplat și în cazul clientului nostru, ne-a relatat la câteva zile după startul campaniilor că deja aveau să își facă simțită prezența noii clienți.
Poate o să te întrebi totuși, de ce și cum îmi poate crește notorietatea brand-ului și să îmi aducă și noi clienți în locație? Gândește-te doar, ești o afacere locală pe un bulevard cu o intensitate a traficului de obicei circulat în mare parte tot de aceeași audiență zilnică, prin noile campanii o să expui afacerea ta publicului tău relevant din tot orașul, toți oamenii care nu știau de tine acum știu, după un simplu like paginii tale ei vor deveni parte din audiența ta caldă care a interacționat cu afacerea ta.
Important este să nu te oprești aici, creșterea notorietății brand-ului este doar prima și cea mai mică parte din afacere, este important să îți menții publicul cald, și să le expui reclame continuu, să îi fidelizezi prin anumite oferte pentru a rămâne clienții tăi fideli și a te recomanda mai departe.
La fel se întâmplă și în cazul magazinelor online, când un nou client intră pe pagina ta și nu îi inspiri încredere, nu îi oferi un content de calitate, nu menții legătura cu el, o să îți fie foarte greu să îi transformi în clienții tăi.
Sper că ți-am fost de ajutor cu acest blog, dacă ai nevoie de ajutor în afacerea ta și vrei să treci la nivelul următor ne poți contacta aici.
Urmareste-ne pe facebook aici