IOS 14 VS Facebook

IOS 14 îți da bătăi de cap? Nu știi ce se întâmpla cu campaniile tale, de ce rezultatele sunt in continua scădere, si nu știi ce sa faci?

Îți voi arata anumiți pași pe care trebuie sa ii faci pentru a intra înapoi in normalitate. Pentru cat timp va mai avea loc implementarea IOS 14 si aceste fluctuații in rezultatele campaniilor nimeni nu stie exact. Nimeni nu poate sa iți spună cu exactitate ceea ce se va întâmpla, majoritatea oamenilor își dau cu părerea, cu toți au așteptări ,dar nimeni nu este expert in ceea ce urmează. Ce urmează sa citești nu trebuie sa te îngrijoreze, trebuie sa vezi lucrurile pozitive si trebuie sa înțelegi ca orice se va întâmpla, Facebook Ads va continua mereu, Facebook este in continua dezvoltare.

Chiar daca acum lucrurile arata puțin mai rău, nu înseamna ca acesta este viitorul, Facebook găsește mereu o rezolvare. In afara de Facebook pixel care trebuie implementat pe siteul tău, prima acțiune de masa pe care tu trebuie sa o faci, pentru a putea tine pasul cu noile updateuri din partea facebook este verificarea domeniului. A doua este setarea eventurilor, si cea din urma conversion API.

IOS 14. Ce este si ce face? Prima data când îți instalezi IOS 14 îți va trimite o notificare daca ești de acord ca aplicațiile de genul Uber, Facebook etc. sa îți poată face traking intre siteuri. Asta este ceea ce s-a știut, in realitate,Apple a venit cu o surpriză, si, din momentul in care îți instalezi IOS 14 aceasta opțiune de blocare a trakingului este activata automat. Înainte, Facebook pixel putea sa îți facă traking de la ce produse adaugi in cos, ce produse ai vizualizat, etc., acum aceasta opțiune nu mai este valabila datorita IOS 14, practic Facebook nu mai poate identifica ce se întâmpla pe siteul tău.

Nu trebuie sa iți faci griji in privința asta, utilizatorii IOS in România sunt aproximativ 20%. Intr-adevar, se pot observa anumite instabilități in campaniile noastre ,in special in CPA, ROAS , darFacebook este in continua căutare pentru găsirea celei mai bune soluții pentru a stabiliza din nou campaniile si a le face la fel de profitabile ca si înainte.

-Vedem o raportare întârziata in Ads Manager, conversiile apar uneori după 2-3 zile.

-Lipsa totala a conversiilor vizibile in Ads Manager (conversii IOS 14).

– Nu mai apar info segmentare cand vrem sa facem breakdown pe rezultatele din campanii, ex: Age, Sex, Region, Device.

– Audiențele pentru remarketing sunt mai mici.

– Diverse alte probleme tehnice.

Ce trebuie sa faci pentru a putea rula in continuare campanii:

1. Verificarea Domeniului

2. Setare API

3. Setarea celor 8 Evenimente (Pentru a seta toți acești pași, trebuie sa ai un Business Manager). După ce ați setat toți acești pași trebui sa așteptați pana la 72 de ore pentru a putea fi totul in regula.