70

RON

Dezvoltă o strategie eficientă de Lead Magnet pentru afacerea ta

Transformă-ți vizitatorii în abonați (și clienți).

Zi după zi, săptămână după săptămână, lună după lună, investești în afacerea ta cu scopul de a o face să crească și de a pune în buzunar un profit cât mai mare.

Vrei să-ți dezvolți afacerea și prezența online, dar se pare că tot ce faci este să pierzi bani.

Este frustrant, nu știi încotro s-o apuci, vezi multă agitație, pentru că toată lumea s-a mutat în online, multe păreri diferite, iar tu ești mai confuz ca niciodată.

Tot ce pot spune este că munca grea și ideile bune nu sunt suficiente pentru a avea succes. 

Ai nevoie, de asemenea, de o modalitate de a te orienta către audiența ta. 

Acesta este motivul pentru care am creat aceste 22 de idei de Lead Magnet, deoarece te va ajuta să generezi vânzări și să-ți construiești lista de e-mailuri.

Imaginează-ți cât de bune vor deveni planurile tale de marketing atunci când vei ști cum să folosești corect aceste trucuri verificate și testate.

Lasă-mă să-ți arăt la ce mă refer

Nu este întotdeauna ușor să-ți schimbi emailul pentru ceva.

Oamenii sunt sceptici când vine vorba de a se înscrie pentru ceva online și pe bună dreptate.

Nu este niciun secret pentru nimeni că, doar gândul construirii listei de emailuri poate fi dificil, deoarece fără idei și clienți potențiali este imposibil să conduci o afacere.

Este puțin probabil să ai timp, cunoștințe sau experiență în crearea de Lead Magnet care să convertească cu adevărat.

Așa că m-am gândit că ar fi util să-ți arăt cât de simplu este să începi să creezi Lead Magnet care te va ajuta să-ți construiești  lista de email-uri începând de astăzi.

Crearea unei strategii eficiente de marketing prin e-mail poate fi una dintre cele mai eficiente modalități de a câștiga noi clienți care sunt gata să cumpere. 

Lead Magnet este una dintre cele mai eficiente modalități de a-ți construi lista de e-mailuri. Modul în care funcționează este simplu. 

Creează ceva de valoare și apoi oferă-l în schimbul adresei de e-mail a unei persoane (public țintă). 

Nici nu trebuie să fie ceva complicat. Poate fi la fel de simplu ca un checklist, tips and tricks, un ghid gratuit…etc.

Conform cercetărilor noastre, faptul de a avea un Lead Magnet excelent poate crește conversiile cu până la 78%!

Imaginează-ți cum te-ai simți dacă ai vedea aceste cifre crescând nebunește… și nu este greu atunci când ai un magnet eficient.

Cea mai bună parte?

Nu trebuie să-ți faci griji! 

Noi am făcut munca pentru tine!

Folosește aceste 22 de idei și creează Lead Magnets valoroși pentru care publicul tău țintă va dori să se înscrie.

Iată de ce să spui ”DA” unui Lead Magnet:

 1.  Atrage atenția publicului:

Un Lead Magnet bine conceput poate atrage atenția și interesul publicului tău.

Aceasta este o modalitate excelentă de a ajunge la oameni care poate că nu au auzit încă de brandul tău și de a le oferi o primă impresie pozitivă.

2. Crește lista de e-mailuri:

În schimbul oferirii unui Lead Magnet gratuit, poți solicita vizitatorilor să își lase adresele de e-mail.

Astfel, vei fi capabil să construiești o listă de e-mailuri cu potențiali clienți care îți permit să comunici cu aceștia în viitor și să le oferi promoții sau oferte speciale.

3. Îmbunătățește conversiile:

Un Lead Magnet poate ajuta la creșterea conversiilor, adică la transformarea vizitatorilor în clienți.

Oferind ceva valoros și util gratuit, îți poți construi credibilitatea și încrederea publicului tău și poți convinge mai ușor vizitatorii să ia o acțiune (cum ar fi să facă o achiziție sau să se aboneze la newsletter-ul tău).

4. Îmbunătățește relația cu publicul:

Oferind un Lead Magnet, îți poți arăta publicului tău că îți pasă de nevoile lor și că ești dispus să le oferi resurse utile și valoare.

Aceasta poate contribui la îmbunătățirea relației cu publicul tău și la consolidarea loialității acestora față de brandul tău.

5. Consolidează poziționarea brandului:

Un Lead Magnet bine conceput și livrat poate ajuta la consolidarea poziției brandului tău ca un expert în domeniu.

Oferind informații valoroase și utile, îți poți arăta expertiza și capacitatea de a oferi soluții pentru problemele și nevoile publicului tău.

Acest lucru poate consolida poziția brandului tău în mintea publicului și poate atrage noi clienți.

 

Generează lead-uri mai rapid și mai puțin costisitor cu aceste 22 de idei cu grad ridicat de conversie.

Vei primi sfaturi rapide și ușor de aplicat care te vor ajuta să generezi lead-uri mai repede decât ai crezut vreodată că este posibil.


Este timpul să încerci ceva nou. Ceva care funcționează.