Titlurile sunt una dintre cele mai importante părți ale conținutului tău.
Ele sunt cele care îi fac pe oameni să decidă să-ți citească sau nu articolul.
Dacă poți scrie un titlu care să îi facă pe oameni să vrea să citească restul articolului, atunci ai obținut un câștigător.
Există multe tipuri diferite de titluri, dar iată câteva tipsuri pe care toate titlurile bune le au în comun:
Să fie specific.
Nu folosi cuvinte goale precum “cum” sau “de ce”. În schimb, fii mai specific cu privire la ceea ce scrii.
În loc de “De ce ar trebui să mănânci alimente organice”, încearcă ceva de genul “De ce consumul de alimente organice îți poate reduce riscul de cancer cu 50%”.
Folosește numere.
Oamenilor le place să citească texte care sună bine și care au numere atașate la ele.
Oamenii iubesc numerele, iar acestea fac ca titlul să fie mai ușor de reținut
Așa că, dacă poți veni cu un număr care sună impresionant, folosește-l!
De exemplu, în loc să spui “Cum să slăbești rapid”, spune “Cum să slăbești 33 de kilograme în 3 săptămâni”.
Folosește întrebări.
Întrebările atrag atenția oamenilor, deoarece aceștia vor să afle răspunsul la ele!
De exemplu, în loc să spui “Cum să slăbești rapid”, spune “Cum să slăbesc 10 kg în 2 săptămâni?”, “Este afacerea ta pregătită pentru noul an?” sau “Faceți aceste greșeli comune de vânzări?”.
O întrebare poate duce, de asemenea, la răspunsul pe care îl dorești sub forma unui click.
Fă apel la emoția cititorului.
Dacă poți face pe cineva să simtă că pierde ceva, va fi mai probabil să dea click și să citească postarea ta.
De exemplu, dacă scrii “5 pași ușori pentru a dormi mai bine”, oamenii ar putea să nu simtă că pierd ceva, deoarece pot face oricât de mulți pași doresc și tot vor avea un somn mai bun.
Dar, dacă scrii “5 pași ușori pentru un somn mai bun în această seară”, atunci cititorii tăi vor simți că trebuie să citească postarea acum, deoarece aceste informații s-ar putea să nu mai fie disponibile mâine.
Creează un sentiment de emoție.
De exemplu, dacă scrii despre un produs care îi ajută pe oameni să depășească teama de a vorbi în public, ai putea scrie ceva de genul “Iată cum mi-am depășit în sfârșit teama de a vorbi în public”.
Abordează un punct de durere specific cu care se confruntă mai mulți oameni.
Să știi ce își dorește clientul tău este esențial atunci când scrii titluri. Există un punct de durere pe care încearcă să îl rezolve?
Există ceva ce își doresc, dar nu știu cum să obțină?
Află care este problema și apoi abordeaz-o direct în titlul tău.
Fie că este legat de muncă sau de viață în general, apoi oferă-le o soluție în titlul tău pe care o pot aplica imediat.
De exemplu, “5 moduri de a-ți face timp pentru tine însuți în timpul unei zile de lucru aglomerate” sau “Cum să faci mai multe lucruri stând mai mult pe scaun”.
Folosește cuvinte puternice în titlurile tale.
Poți folosi aceste cuvinte pentru a crea un sentiment de urgență, ceea ce îi face pe cititori mai predispuși să dea click: acum, astăzi, mâine, gratuit, nou, economisiți bani, ofertă pe termen limitat etc…
Folosirea cuvântului ”tu”.
Te ajută să continui să citești pentru că recunoști că este ceva care se aplică direct la tine.
Aceasta este doar o modalitate de a te asigura că titlurile tale îi fac pe oameni să dorească să citească mai mult.
Oamenii sunt ocupați și au timp de atenție scurt, așa că, dacă nu îi atragi imediat, vor trece la altceva.
Titlurile au rolul de a capta atenția cititorului și de a-l face să vrea să citească mai mult.
De asemenea, este important să ții cont de faptul că oamenii scanează conținutul online mai degrabă decât să-l citească cuvânt cu cuvânt.
Așadar, nu-ți fie teamă să folosești unele fonturi sau culori îndrăznețe.
Vrei ca cititorii să se oprească din scanare și să citească efectiv ceea ce ai scris.
Mai puțin înseamnă mai mult.
Fii îndrăzneț cu titlurile, dar nu dezvălui toate detaliile.
Creează un element de mister și folosește titluri scurte, simple și la obiect.
Fie că scrii un titlu pentru un articol de blog sau pentru un client, este important să-ți amintești că scopul titlurilor este de a atrage cititorii..
Atenție! NU SCRIE TITLURI CLICKBAIT!
Îți las aici informațiile despre ceea ce este un titlu ClickBait și cât de nefavorabil este acesta!

Titlul trebuie să stârnească curiozitate. Acesta trebuie să le ofere cititorilor tăi subiectul general al postării și tonul în care este scrisă.
Titlurile nu trebuie să fie clickbait pentru a funcționa. Poți scrie titluri pe care oamenii le vor iubi și le vor împărtăși.
Prin atragerea atenției acestora, creezi posibilitatea ca mai multe persoane să ajungă la conținutul tău.
Așa că, atunci când ești gata să-ți scrii articolul, amintește-ți aceste tipsuri despre cum să atragi atenția.
Fiind curioasă din fire, tu ții cont de tipsuri când scrii titluri?
Click aici să afli serviciile noastre și să programezi o sedință gratuită de 30 de minute în care o să vorbim despre afacerea ta și cum te putem ajuta noi!